ملت ایران در ۲۲ بهمن شگفتی ساز خواهند بود

حجت الاسلام علی اصغر عطاران طوسی در گفتگو با خبرنگار مهر در قم، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد و بیان داشت: قطعا مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده خواهند داشت و شگفتی ساز خواهند بود.
ملت ایران سال ها در انتظار حکومت اسلامی بود
وی در ادامه بیان کرد: مردم ایران سالیان طولانی و قرن ها انتظار ایجاد یک حکومت اسلامی که مطابق با دستورات دین اسلام عمل کند و ازخود استقلال داشته باشند را داشتند.
رئیس دانشگاه مجازی المصطفی با بیان اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی این آروزی دیرینه ملت ایران محقق شد ابراز داشت: ما افتخار داریم که در عصری زندگی می کنیم که به برکت رهبری های حکیمانه امام خمینی (ره)  به یک انقلاب اسلامی
آنگونه که خواست ملت و روحانیت دینی بود دست پیدا کردیم.
مردم حافظان اصلی انقلاب هستند
وی با تاکید بر اینکه در هر حال این مردم هستند که حافظ انقلاب خواهند بود بیان داشت: نکته مهمی که باید بدان توجه داشت این است که در حال حاضر اصل  بر حفظ انقلاب و دست آوردهای آن است و تجربه نشان داده هنگامی که مردم پای هر ایده و آرمان بایستند تحقق آن حتمی خواهد بود.
عطاران با اشاره به حضور گسترده مردم در تمامی صحنه های انقلاب ادامه داد: مردم ما پیوسته با هوشیاری کامل در تمامی صحنه های حساس کشور همچون انتخابات حضور داشتند و ما دست آوردهای انقلاب را مدیون حمایت و پشتیبانی مردم هستیم.
۲۲ بهمن روزی حساس در تاریخ کشور است
وی با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن نیز یکی از روزهای تاریخ ساز و حساس برای کشور است گفت: انتظار ما این است که مردم همچنان مانند ۳۲ ساله گذشته در صحنه حضور داشته باشند.
رئیس دانشگاه مجازی المصطفی به انقلاب در برخی از کشورهای عربی اشاره داشت و عنوان کرد: با توجه به این انقلاب های مردم ایران باید در ۲۲ بهمن امسال حضور پررنگ تری داشته باشند.
انقلاب اسلامی نزد مردم سایر ملل عزیز است
وی با اشاره به تاثیرات انقلاب اسلامی در دیگر کشورها تصریح کرد: با توجه به اینکه ما با مردم برخی از کشورها در ارتباط هستیم از نزدیک شاهدیم که انقلاب اسلامی به چه میزان در میان مردم سایر ملل عزیز است.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد