فراخوان عمومی از ملت بزرگ ایران برای حضور حماسی در راهپیمایی 22

ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن بزرگداشت سی و دومین سالگرد پیروزی افتخارآفرین انقلاب اسلامی، از ملت موحد و بزرگ ایران اسلامی برای شرکت در مراسم یوم‌الله بیست و دوم بهمن دعوت کرد .

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در این اطلاعیه‌ آورده است: اینک که با آغاز دهه‌ چهارم از حیات پربرکت و طیبه‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران،"دهه‌ پیشرفت و عدالت "و در سی و دومین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی ، پیام انقلاب اسلامی ایران در گوش میلیون‌ها آزادهِ حقیقت‌جو سرتاسر گیتی طنین‌انداز شده و انعکاس آن در میان ملت های مسلمان و کشورهای منطقه خاورمیانه ( مصر ، لبنان ، یمن ، فلسطین و ... ) لرزه ای بزرگ بر اندام نحیف استکبارجهانی انداخته است ملت شریف ایران با حضور در همایشی بزرگ و به یادمانی افتخار دیگری را رقم خواهد زد.

"22 بهمن ماه"؛ روز تجلّی اتحاد ملّی وانسجام اسلامی و وحدت اقشارمردم با گرایش‌های مختلف سیاسی و سلایق متفاوت است که حول محور ولایت فقیه، برای حفظ "استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" در حرکت و تکاپو است.

 "22 بهمن ماه"؛ روز نمایش وحدت و همدلی و نماد قیام ملت سربلند ایران اسلامی علیه استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنان است .

"22 بهمن ماه؛ روز حرکت در رودخانه جوشان وتوفنده وحدت و پیوستن به اقیانوس بیکران اراده و اقتدار ملی است و فرصتی برای سنجش حرکت انقلاب اسلامی و هموار کردن مسیر آن در جهت نیل به اهداف والای اسلامی ـ انسانی است.

 "22 بهمن ماه" نقطه‌ عطفی دردفترقطور افتخارات ملّت آگاه ایران است که دربسیج تمامی نیروها وظرفیت‌های شیفتگان انقلاب اسلامی در سراسر گیتی انقلاب اسلامی نقش بسزایی دارد.

"22 بهمن ماه"؛ میعادگاهی برای همدلی و همراهی تجدید عهد با شهدا، امام شهدا و مقام معظم رهبری و میثاق جمعی برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی تا رسیدن به کمال انسانی و فتح قلل رفیع عزت و شرافت است.
         
در پایان این اطلاعیه آمده است:

ستادمرکزی دهه فجرانقلاب اسلامی وشورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باردیگر از امت همیشه درصحنه و بیدارایران اسلامی، همه گروه‌ها،جریان‌ها، احزاب سیاسی وکلیه‌ی آحاد، اقشار و اصناف مردم شریف، وفادار و انقلابی با تمامی سلایق و گرایش ‌‌هایی سیاسی که در مسیر پیشرفت و عدالت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند، می‌خواهد تا با حضور حماسی، آگاهانه، انقلابی، پرشور و گسترده خود در صفوفی متحد و یکپارچه با بانگ رسای "الله اکبر"و "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" در راهپیمایی مردمی یوم‌الله 22 بهمن ماه وحدت و اقتدار ملی خود را به منصه‌ی ظهور رسانده و با حضور انبوه و به موقع خود ضمن حمایت از رویش جوانه‌های قیام ملت مسلمان مصر، مشت محکمی بر دهان مستکبرین جهانی و مزدوران داخلی آنها که با چهره نفاق جدیدجبهه جدیدی در رویارویی با اسلام و ملت بزرگ ایران گشوده‌اند بکوبند و با نمایش وحدت ملی و حفظ هوشیاری، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رسوا و زبون سازند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد