منشا گرفتاری برخی خواص در فتنه88 اطرافیان آنان هستند

آیت الله معصومی با اشاره به اینکه باید فتنه اولاد و زن و اصحاب را شناخت و از فتنه ها دوری کرد، گفت: منشا گرفتاری برخی خواص در جریان فتنه 88 اطرافیان آنان بودند. 

 آیت الله علی اصغر معصومی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با شبکه ایران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از خواصی که در جریان فتنه 88 گرفتار فتنه شدند انتقاد کرده اند، گفت: منشا گرفتاری این خواص اطرافیان آنان هستند.

آیت الله معصومی با اشاره به اینکه باید فتنه اولاد و زن و اصحاب را شناخت و از فتنه ها دوری کرد، اظهار داشت: نباید فرزند و علائق دنیا خواص را وادار به چشم پوشی از حق کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به شیوه برخورد حضرت نوح(ع) با فرزندش اشاره کرد و افزود: پسر حضرت نوح(ع) فتنه را به جایی رساند که حتی حضرت نیز نتوانست او را نجات دهد.

توصیه به برخی خواص برای پیروی از حضرت نوح

آیت الله معصومی با توصیه به برخی خواص برای پیروی از حضرت نوح(ع) تصریح کرد: ایشان علاقه و حب فرزندش را فدای امر خداوند و راه حق کرد. 

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان رهبری همچنین اطاعت بی چون و چرای حضرت ابراهیم از فرمان الهی اشاره و عنوان کرد که "حضرت ابراهیم (ع) و فرزندش در امتحان الهی ذبح فرزند سربلند شدند."

آیت الله معصومی در ادامه در بیان حدیثی از حضرت علی(ع) درباره فتنه گفت: طبق کلام ایشان فتنه کاری می کند که روز روشن از شب تار بدتر می شود و اگر پیرو حق نباشی راه نجاتی نخواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: بدون درایت رهبر معظم انقلاب فتنه برچیده نمی شد و امکان گسترش آن وجود داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد