پیش‌بینی سایت ضدانقلاب درباره حرکت هاشمی در حمایت از جریان فتنه!

پیش‌بینی سایت ضدانقلاب درباره حرکت هاشمی در حمایت از جریان فتنه!
یک سایت ضد انقلاب پیش بینی کرده است که آقای هاشمی در «وقت موعود» ممکن است آشکارا به نفع جریان فتنه موضع گیری کند.
یکی از سایت‌های حامی جریان فتنه نوشت، روزنامه‌ای که «اعتقاد جانانه‌ای به شخص هاشمی دارد»، در آستانه آشوب‌های سال گذشته از قطعی بودن اغتشاشات خبر داده است.

سایت «روزآنلاین» که با همکاری تعدادی از خبرنگاران سابق رسانه‌های اصلاح‌طلب و از خارج کشور اداره می‌شود، با اشاره به سرمقاله روزنامه منتسب به آقای هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز آشوب‌ها، نوشت که «روزنامه جمهوری اسلامی که اعتقاد جانانه‌ای به شخص هاشمی دارد، این سرمقاله بی‌پروا را درست در آستانه اعتراضات مردمی چاپ کرد و نشان داد که قرار نیست تا این بار به سکوت از بحران گذشت.»

این سایت البته پیش بینی روزنامه جمهوری اسلامی را در راستای نامه جنجالی آقای هاشمی به رهبر معظم انقلاب ارزیابی کرده و نوشته است که «هاشمی رفسنجانی چند روزی مانده به انتخابات خرداد ۸۸ در نامه‌ای بی‌سلام به رهبری خبر داد که دود آتش را می‌بیند.»

هاشمی گفت که می‌خواهد خواسته‌های فتنه‌گران را بزند

روزآنلاین در ادامه به نماز جمعه ۲۶ تیر ماه آقای هاشمی اشاره کرده است و آن را «سخت‌ترین» نماز جمعه او دانسته. به نوشته این سایت رئیس مجلس خبرگان در این روز گفته است که می‌خواهد‌‌ همان حرف فتنه گران را بزند: هاشمی در خطبه‌ها و میان شعارهایی که صدای بلندگو را محو می‌کرد، خواست تا سکوت برقرار شود و با صراحتی که به او نمی‌آمد، گفت که می‌خواهد حرف معترضین را بزند. میان خطبه‌ها، برای اولین بار پس از سال‌ها انبوه جمعیت شعار می‌داد: هاشمی هاشمی خدا تو را نگهدار.

هاشمی در «وقت موعود» به نفع جریان فتنه موضع گیری می کند

این سایت ضد انقلاب همچنین پیش بینی کرده است که آقای هاشمی در «وقت موعود» ممکن است آشکارا به نفع جریان فتنه موضع گیری کند: شطرنج خشن سیاست ایران، مهره‌های بسیاری را از اصلاحات گرفته اما یک فیل خاموش (آقای هاشمی) در گوشه‌ای به انتظار نشسته که ممکن است به وقت موعود با یک حرکت عاقبت بازی را تغییر دهد. فیلی که هم سیاه است و هم سفید.

گفتنی است، مواضع آقای هاشمی به گونه‌ای است که بخش‌هایی از جریان فتنه با استناد با آن ادعا می‌کنند، رئیس مجلس خبرگان حامی و تکیه گاه فتنه گران است؛ همین موضوع سبب افزایش انتقاد و اعتراض از آقای هاشمی در مجلس خبرگان و عرصه سیاسی کشور شده است. منتقدان از آقای هاشمی می‌خواهند که مواضع خود را در برابر جریان فتنه روشن و از ابهام خارج کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد