روزه؛نمادمبارزه باجمهوری اسلامی!

روزه؛نمادمبارزه باجمهوری اسلامی!
فعالان سیاسی معتقدند احکام شریعت مبین اسلام تنها به عنوان ابزار از سوی این جریان مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد و اصولا بدنه این جریان اعتقادی به این احکام ندارد؛ به همین دلیل است که زمانی روزه‌خواری نماد مبارزه با ایران می‌شود و زمانی دیگر، روزه‌ گرفتن.

 جریان داخلی ضدانقلاب که در استفاده از تئوری‌های غربی (مانند دستوران "جین شارپ" پدر کودتا‌های مخملی در جهان) برای تقابل با جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده است، در جدیدترین اقدامات خود دست به سوءاستفاده از احکام و مقدسات دینی زده است.

این افراد که سابقه روزه‌خواری گسترده و عریان را در روز قدس سال گذشته که مقارن با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بود، دارند، در جدیدترین پروژه رسانه‌ای خود خواستار "روزه سیاسی" برای آزادی زندانیان فتنه 88 شده‌اند.

در همین راستا، سایت رسمی سازمان اطلاعاتی آمریکا ضمن انتشار بیانیه‌ای که مدعی شده متعلق به خانواده‌های زندانیان سیاسی است، نوشته است: ما با اعلام روزه سیاسی به حمایت از اهداف آزادی‌خواهانه و عدالت‌طلبانه عزیزانمان، روح خود را صیقل می‌دهیم و هنگام افطار برای آزادی همه زندانیان سیاسی دسته جمعی دعا می‌کنیم.

"گویانیوز" همچنین بیانیه حزب منحل شده مشارکت را هم منتشر کرده که در آن هم از حامیان جریان ضدانقلاب خواسته شده تا روزه بگیرند و برای آزادی طراحان کودتای ناکام مخملی 88 دعا کنند.

این ژست تبلیغاتی و تقدس‌نمایی از سوی رسانه‌های وابسته به جریان آشوب درحالی صورت می‌گیرد که چند ماه پیش و در ماه رمضان، سایت اینترنتی "بالاترین" که به پاتوق مجازی طرفداران جریان ضدانقلاب مشهور شده است از هواداران این جریان خواست که در این ماه روزه نگیرند تا مخالفت خود با حکومت را به نمایش بگذارند!

گفتنی است طرفداران فتنه در حاشیه راهپیمایی روز قدس سال گذشته هم با روزه‌خواری آشکار در ماه مبارک رمضان، موجبات اعتراض و انتقاد شدید افکار عمومی و علمای دینی را فراهم کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد